Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

22.03.2012

LEAPSA

Leapșa - câte ceva despre mine

Am primit de laCristina, al cărei blog îl citesc cu mare placere, leapsa - câte ceva despre mine. Mulțumesc frumos, Cristina!
Săptămâna trecuta, cel mai mult am cheltuit pe plata facturilor.
Daca as castiga maine 10.000 de euro, poimaine as avea muncitorii in curte sa-mi constriuesc casa;
Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este ficaciori de pui la ceaun
Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, sa stau pe forumul lucru de mana.:)
Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca as vinde ceva expus pe el
Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara un bilet pentru  o vacanta undeva depaaaartee
Cand eram copil, visam sa fiu mare . :)  Acum sunt
Dintre mere si pere, imi plac perele.
Intre ghiocei si zambile, aleg ghioceii
Banii reprezinta pentru mine o marfa de schimb
Pentru ca este leapsa, trebuie sa o dau mai departe, la 5 persoane, cu rugamintea ca acestea sa o dea, la randul lor, mai departe la 5 prieteni, spunand si de unde au primit-o. Dar pentru ca mie astfel de jocuri nu prea imi plac nu o sa o dau mai departe cu scuzele de rigoare la initioatoarea acestui joc si  mai ales  o rog sa ma ierte pe cea care m-a bagat in el. 

Niciun comentariu: