Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

08.03.2012

BLUZA CU FRUNZE MARI

Chiar daca nu am mai postat de mult sa stiti ca nu am sta degeaba. Am lucrat 2 bluze din acelasi fir, si cu aproximativ acelasi model. Diferenta intre ele este ca la una sunt frunze mai multe si mai mari si la cealalta frunze mai putine si mai nici (normal :)))
Iat-o pe cea cu frunze multe si mari mari


si cea cu frunze mici si putine ;)


6 comentarii:

CCristinaC spunea...

Ambele sint superbe iar culoarea e una dintre preferatele mele. Te specializezi pe zi ce trece. Felicitari! Pe cind si o bluza cu frunze medii? :)))

Europolis spunea...

Sau frunze imense Cristina;))
Bravos, mie mi se pare ca vin bine ambele DARRRRRRRR de ce naiba ai facut 2 la fel??

Silvia spunea...

Frunze medii mai la toamna ca sa pice mai repede =))
Europolis 2 la fel pentru a am avut fir :P

Anonim spunea...

Nu nu va zic a facut 2 la fel ca una din ele s-o daruiasca cuiva drag.Zic eu...ma insel D-na Silvia/

lucrudemana firicel-sforicel spunea...

Imi place foarte mult bluza ta mai ales ca e putin mova!

CCristinaC spunea...

Buna! Ai un premiu binemeritat pe blogul meu. :)