Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

18.01.2012

BLUZA MARON




3 comentarii:

CCristinaC spunea...

Coana vulpe, ce bine arati pusa la gard! :)))))
Glumesc. E foarte frumoasa bluza si iti vine tare bine. Felicitari! E si putin cambrata? Asa pare.

uca spunea...

Nu stă ca pe gard, stă ca pe lângă gard! :))))))
E foarte frumoasă! Eu abia încep să mă prind cum e cu înmulţitul şi scăzutul la tricotat şi mă minunez cât de frumos şţiţi voi să le modelaţi pe astea croşetate. Poate până la vară îmi fac şi eu ceva croşetat!

Silvia spunea...

In sfarsit pot si eu sa intru aici datorita lui Uca
Va multumesc fetelor!
Cristina e cambrata. Asa a iesit ;)
Uca pai crezi ca eu nu ma minunez cum stii tu sa le modelezi pe alea tricotate? Daca vrei sa stii eu ma minunez de tot ce faci tu, ca absolut totl iti iese foooarte frumos!