Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

05.02.2012

PREGATITA DE IARNA

Un set format din caciula fular si manusi ce-mi va tine de cald iarna asta dar si inca altele viitoare. Este tricotat dintr-un fir pufos si calduros pe care l-am primit cadou de la Mihaela T (colega si prietena virtuala pe forumul lucru de mana) 



 Cu aceasta floricica prind fularul

7 comentarii:

Europolis spunea...

Sa le porti sanatoasa Silv si iarna asta si cele viitoare :*

Silvia spunea...

Sar'mana euro!

CCristinaC spunea...

Sa inteleg ca vine iarna si mai grea? :))) Arati tare bine si parca mai slaba. Din cauza fularului? :)))
Oricum, felicitari pentru realizare, mai ales ca e facuta cu andrelele!

Silvia spunea...

Cristina mai grea nu stiu dar de venit sigur va veni alta in decembrie 2012 =)) Mai slaba? ;)) Cred ca fularul si caciula ma arata asa=))
Multumesc dar daca ma vedeai cum ma incurcam in andrele si maini... (bine ca nu m-a vazut nimeni =))) Mai ales ca fularul e primul lucru tricotat cu firul de pe deget. La caciula nu am mai avut rabdare si am trecut firul dupa gat ;)

CCristinaC spunea...

Babooooo cu firul dupa git :))))))

CCristinaC spunea...

Ai un (pseudo)premiu pe blogul meu. Daca ai timp, treci pe acolo.

Silvia spunea...

Ce vrei fata daca asa m-a invatat mamaia mea sa lucrez;) Imi este foarte greu cu firul dupa degete si acum ca ma grabeam am preferat sa lucrez cu firul dupa gat ca asa facute nu se vede cum am tinut firul ;))
Multumesc pentru premiu!