Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

11.02.2012

PATURICA BEBE

O paturica crosetata din acril, cu dimensiunile de 90/90 cm . Foarte moale, placuta la atingere, foarte calduroasa, care poate tine cald unui copilas in serile racoroase sau poate fi pusa in carucior cand mergeti la plimbare.



In stoc.
Pret 60 lei + taxe postale

Niciun comentariu: