Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

11.11.2012

SET ALIZE

Acest set este lucrat manual dintr-un fit foarte moale si calduros (Alize). Este compus din fular si caciula. Mai jos va prezint 2 caciuli diferite, una lucrata cu firul pus in doua si una dintr-un singur fir. Puteti opta pentru oricare din  ele, sau chiar pentru amandoua   Au circumferinta la frunte de aproximativ 52 cm . Se pot executa la comanda din orice fir, si orice culoare.

                                         Caciula lucrata cu firul in doua



                                                   caciula lucrata cu un sinfur fir






Pret 40lei/set cu caciula intr-un  fir ( caciula cu firul in doua  25 lei , fular 20 lei)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-a plăcut mult acest set în mod deosebit pentru că toate exponatele sunt foarte frumoase.Cîndva am ştiut şi eu luc ra modelul din fular, frumos şi vaporos dar...l-am uitat.Îmi plce că ai potrivit bine culoarea cu modelul şi textura firului. Felicitări!LadyK.

Silvia spunea...

Multumesc frumos LadyK.Va mai astept !