Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

09.07.2011

SIMBIOZA PENTRU SIMBIOZA

Bratara si margele din margele imbracate in  croset si margelute de lemn, insirate pe snur textil


3 comentarii:

uca spunea...

Cred ca in curand vei deveni o simbioza! :)
Fain si setul asta!

Silvia spunea...

La ce amestecatura e in capul meu..sunt o maaare simbioza =)))))
Multumesc, dar sa stii ca pirmesc si critici hai sa le spun observatii ca sa sune mai frumos. ;)

Ella spunea...

Super acest set si este foarte la modå.Cu ce nr. crosetezi in jurul mårgelei?potzi fotografia mai in detaliu,te rog.Eu crosetez cu plåcere cåciulitze,fulare,veste dar nu cu modele foarte complicate.Tot ce fac este din ce-mi aduc aminte de prin cl.a7a pe cand aveam lucrul manual la sc.Imi aduc aminte cå am fåcut snur din acela folosit la macrameu dar nu-mi aminte cum se face,iar aici in Norvegia nimeni nu stie :(