Despre mine

Fotografia mea
Sunt optimista, vesela si iubitoare de animale (cele cu patru picioare). Imi plac trandafirii si asa cum veti vedea pe acest blog imi place sa crosetez. Daca va place si sunteti interesat/a de ceva din ceea ce fac eu imi puteti scrie pe adresa dumitrescu999@yahoo.com sau va rog sa nu ezitati sa lasati un comentariu sau mesaj. Va voi raspunde prompt si cu placere. Chiar daca ceva nu va place puteti lasa comentariu pentru ca numai asa ma voi perfectiona. Placerea va fi de partea mea sa va citesc si sa va raspund la comentarii si mesaje. Va multumesc pentru vizita!

16.12.2010

ROZ SI BLEU

Aceste lucrusoare au fost facute cu mult drag pentru copii care au nevoie de ele




5 comentarii:

CCristinaC spunea...

Da' stiu ca ai lucrat, nu te-ai jucat. Ai facut niste lucrusoare frumoase pentru niste copilasi frumosi, aflati la nevoie. Bravo tie!

Silvia spunea...

Sa stii ca cineva de acolo de sus m-a ajuta si mi-a dat spor. Nici nu ma asteptam sa pot face asa repede si asa frumoase, dar, cand ai ajutor divin totte se indeplinesc. De multa vreme imi doream sa fac acest lucru, iar acum ca il fac (pentru ca inca nu am pus coletul la posta- urmeaza azi) sunt asa de bucuroasa si fericita incat nu pot exprima in cuvinte. Nu sunt niste lucruri extraordinare si nici multe, dar consider ca picatura mea se va transforma intr-o picatura de bucurie.

Narcisa spunea...

Draga Silvia, vreau sa te felicit din suflet pentru gestul tau frumos si pentru lucrarile executate. Bravo!

Silvia spunea...

Va multumesc pentru aprecierile facute la adresa lucrurilor facute de mine. Cat despre gest nu trebuie sa ma felicitati pentru ca este un gest omenesc care din pacate nu il fac prea des.Si sunt convinsa ca fiecare din cei ce intra pe acest blog, fac astfel de gesturi mai des decat mine.

MihaelaT spunea...

Pe blogul meu te asteapta "Stafeta prieteniei".
Sarbatori fericite!